fredag 29 maj 2009

temperaturen är hög uti kroppen

Temperaturskillnad på 22 grader mellan mina cykelturer till och från jobbet idag. Härliga 26 grader hade vi på altanen när vi fikade tillsammans med M & M nu på eftermiddagen. Här har nämligen Bosse firats idag. Nästa år blir det kanske lite mer firande att tala om, 40 år då ju.

Pratas om varmt och skönt väder även imorgon. Kanske kan bli en typ av repris från 30 maj förra året. Fast jag har ingen bikini så det skiter sig på den lilla punkten. I vintras jagade jag runt efter en men då fanns det (konstigt nog) inte en enda schysst bikini någonstans. Hur är det nu då? Börjar det bli slut på bikinisar i affärerna? Egentligen är det en BH jag är ute efter. Vill ha en som smiter åt så att plattisarna inte ramlar ur i armhålan när jag ligger och solar på rygg. Hur illa skulle inte det se ut? Platt som en planka med en skrumpen ballong hängandes i armhålan. Hua. Håll tummarna att det fortfarande finns bikini till mig.

Inga kommentarer: