onsdag 31 december 2008

stjärnor på is







Det var lite läskigt att kliva ut på isen. Måste vara 4-5 år sedan jag åkte. Väl ute på isen hade jag ju Bambi att ta hand om. Supersvårt att åka med en unge som inte ens kunde stå på skridskorna, alltså han sjönk ihop i knäna. Efter en stund fick vi fatt i en ställning. Då gick det bättre. Hampus var verkligen tålmodig. Många vurpor blev det men han reste sig upp gång på gång. Vi är helt klart laddade för fler pass i ishallen. Ett par skär och lite fräna stoppsladdar hann jag med på egen hand.

3 kommentarer:

Sara sa...

Vad duktig han är!! Första bilden var klickbar...

Kram Sara

Hanna sa...

ja idag orkade jag inte greja efter inlägget, annars försöker jag fixa storlekar tills det funkar. Jo det gick ju rätt bra till sist. Har ni skridskor?

Sara sa...

Nix! Inte en endaste av oss! Om det inte räknas med hjul under??

Kram