fredag 3 oktober 2008

vår torsdag

Dagen efter bak och våffelätning. Köket såg ut så här när jag kom ner på morgonen. Inte så roligt. Men inte stoppade det mig, innan jag plockat undan det tog jag fram mina stora pyssellådor (innehållande papper, saxar, pennor, pärlor, klistermärken och en massa annat spännande).

Hampus fiskade upp ett grönt papper och en mönstersax. Efter att ha klippt med saxen efter mina fingrar såg han att det blev en noshörning. Ser ni den?

Så här snygg blev noshörningen eller om det till sist blev en dinosaurie...

Vi hade bokat in ett besök av min gamla kompis T med pytteliten pojkbebis O på förmiddagen så efter pysslet blev det städning med en väldans fart. Hampus fick fin present, en "Mamma Mu" bok med tillhörande CD. Tack tack! Med i boken fanns också en mätsticka som vi givetvis satte upp på Hampus rum.

Inga kommentarer: