söndag 5 oktober 2008

vilket väder

Fick ta på mig vadarstövlarna imorse för att gå ut och hämta tidningen. Vi tillbringade förmiddagen inne med att inte göra någonting alls. Skönt! Mitt på dagen tog jag med Hampus för att åka in till Örebro och gå på bio. Vi passade även på att fika på Hälls. Mysigt att sitta och filura tillsammans i lugn och ro. På bion fanns det massor av förväntansfulla barn. Hampus var absolut en av dem. Vi såg Mamma Mu och Kråkan. En smårolig och väldigt barnvänlig film. När vi klev ut från filmstaden sken solen. Paraplyerna stuvades undan och vi for hem till övriga familjen. Jag tog en promenad och killarna kollade fotboll på teven (eller Bosse försökte iaf...) Nu när jag sitter här och skriver så regnar det igen. Suck!

1 kommentar:

Lösvirkesbyggarna sa...

Ja, suck!
Men idag skiner solen!
Kram Anna