torsdag 29 maj 2008

Bosse 456 månader

Idag har vi haft lite kalas för mannen i huset. Han fick så bra presenter. Inte alltid så roligt att få praktiska grejer men nu var det ju inte jag som fick så jag tyckte det var väldigt roligt. Det blev en batteridriven grästrimmer och en handdammsugare, Ergorapido (supersnygg). Nu ska här hållas snyggt i hörnen både ute och inne.
Jordgubbstårta med marängbotten, recept från senaste Lantliv. Mycket läcker!



Hampus och jag gjorde oss så här sommarfina på förmiddagen:

Är det bara jag som tycker att det är okej/självklart att en liten kille vill vara lika fin som mamma?

2 kommentarer:

Lösvirkesbyggarna sa...

Nu när jag gick in var jag nr 1111! Häftigt! Jag håller med dig. Självklart ska man få vara lika fin som sin mamma!

Hälsningar Anna

Sara sa...

Klart att han ska få göra sig fin! Det är ju jättetjusigt med röda naglar!