Det har känts så tungt och trögt de sista dagarna att jag nästan storknar. Men det är väl bara att hoppa i snyggaste löparkläderna och snöra åt skorna och ge sig ut i det något svalare vädret. Jag hoppas att dagens vätskeladdning ska göra nytta!
Hemma igen!
Idag var det plättlätt att ta sig runt Hälsans stig här i Kumla. Det kändes gott att löpa ut stegen och vädret var underbart -regnigt! Jag försökte springa med tanken att jag inte måste slå pers varje gång jag springer en sträcka. Hade lust och ork kvar för lite styrkeövningar på gräsmattan när jag löpt färdigt. Nu blir det fredagsmys, barnen ska hjälpa mig att laga mat!
1 kommentar:
Jovars men sista varvet i spåret var mentalt skitjobbigt! Förresten är ni intresserade av Matildas rosa cykel till Elvira?
Skicka en kommentar