söndag 7 augusti 2011

helgen

Trots ostadigt väder så lyckades vi pricka in både utefika och grill med tillhörande uppätning utomhus hos M & H igår. Barnen kom igång och lekte för fulla muggar. När tårarna sprutade rakt ut på lillasyster var det dags att bege sig hemåt. Båda barnen var trötta och väldigt nöjda med eftermiddagen/kvällen. Tack! Idag var det dags för höstens första fotbollsträning, mamman och pappan ställde in den och vi tittade på Harry Potter istället. Filmen var väl spännande tyckte Hampus så efter drygt halva tog vi paus. Eftermiddagen tillbringades i Örebro hos pappa och Gittan för att fira lilla, lilla Sandra som blir 18 år om några dagar. Hur är det möjligt?! Lilla skruttan, jag minns när hon fyllde tre (?) och fick en trehjuling, nu är det dags för körkort! Goda tårtor slank ner och såklart var jag tvungen att mysa med släktens egna lilla Harry.

Kvällens träningspass tackar jag makarna Fastberg för. Tack tack!!! Jag tänkte på er hela tiden när jag pressade mig runt 4 varv. Usch var jobbigt det var och tvi vale vad lat jag blivit. Jag orkar inte/vill inte pressa på utan nöjer mig med att springa i behagligt tempo. Finns det ingen som vill vara sparringpartner till mig i spåret? ca 4:45-5:00 min/km tempo vill jag löpa i.

Inga kommentarer: