HejsanÄhum, jag hoppas verkligen inte att det var din man som försökte sig på att snickra, för då är det illa...haha
Haha, det var jag och barnen!
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Hejsan
Ähum, jag hoppas verkligen inte att det var din man som försökte sig på att snickra, för då är det illa...haha
Haha, det var jag och barnen!
Skicka en kommentar