

På vägen till vårt bästaste badställe finns den här sandgropen och vi kan inte passera utan att Hampus säger att han vill klättra där. När jag är på väg till badet vill jag ju bara komma fram och efter badet känns det inget vidare att skita ner sig i en sandgrop, så vi har aldrig stannat där. Igår chockade jag barnen genom att svänga in och släppa ut dem i jättesandlådan. De for upp och ner, rutchade på bakarna nerför och hade jättekul en lång stund. Vi for sedan vidare till badplatsen och sköljde bort sanden. Det är så lätt att säga ja och göra barnen nöjda.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar