Är det på riktigt eller ett montage a´la 1 april?
Önskar att de hade monterat ett annat huvud och en plattare kropp på mig men icke! Så äkta som det kan bli.
Hanna, de hittade ingen plattare kropp!! Häftigt med "kändisar" i tidningen! ;o) Kram
Skicka en kommentar
3 kommentarer:
Är det på riktigt eller ett montage a´la 1 april?
Önskar att de hade monterat ett annat huvud och en plattare kropp på mig men icke! Så äkta som det kan bli.
Hanna, de hittade ingen plattare kropp!! Häftigt med "kändisar" i tidningen! ;o) Kram
Skicka en kommentar