måndag 8 augusti 2011

Jo men visst höll ju på att undanhålla en världshändelse för er...nämligen detta.

3 kommentarer:

Anna w sa...

Är det på riktigt eller ett montage a´la 1 april?

Hanna sa...

Önskar att de hade monterat ett annat huvud och en plattare kropp på mig men icke! Så äkta som det kan bli.

Sara sa...

Hanna, de hittade ingen plattare kropp!! Häftigt med "kändisar" i tidningen! ;o) Kram