Tre abborrar!
En nöjd och stolt son ringde och berättade om fiskelyckan. Jag har sett bild på firrarna men inte lyckats få in dem i datorn... Mormor hade plockat mask med engångshandskar, trätt mask på krok med engångshandskar som sagt jag önskar att jag hade fått vara med på den fisketuren;-)
Jag fick istället med mig man och dotter på cykeltur (såklart skattletningstur...) Elvira var i chock när hon efter klockan åtta på kvällen fick glass vid kiosken. Det ska kännas att man har egentid med mamman och pappan! När vi kom hem och hon räknade in oss så konstaterade hon att imorgon fick inte Hampus sova hos mormor, då ska alla sova hemma! Jobbigt för liten att vara borta från storebror, för all del var det stundtals jobbigt att träffa honom idag också. Mycket vattenskvätt och småbråk kanske för att de hade ett dygn att ta igen?!
1 kommentar:
Hur kom fiskarna på tallriken undrar jag? Prickkastning med sten och engångshandskar?
Hoppas att H haft det bra i natt och att lilla E snart får hem sin bror...
Skicka en kommentar