måndag 4 juli 2011

skattjägare

Idag har vi loggat 2 cacher.

Jag är så glad. Ska försöka mig på de två som jag misslyckats med...


2 kommentarer:

. sa...

Åh, hur blev det med fikat då? :-)

Hanna sa...

Men det fick de ju där uppe! Alla nöjda, till och med pappan var med och letade...