Nytt biblioteksbesök, en bok och ett par filmer. Nu kan det få regna!
Ja låt det regna, här har det bakats maränger, rulltårta och kokats "dulce de leche". Ge mig sol innan jag rullar fram!!!
Malin faxa hit lite bakat så att jag kan läsa min bok och trycka i mig lite gott samtidigt!!!
Ja eller kom hit och fika!!!
Skicka en kommentar
3 kommentarer:
Ja låt det regna, här har det bakats maränger, rulltårta och kokats "dulce de leche". Ge mig sol innan jag rullar fram!!!
Malin faxa hit lite bakat så att jag kan läsa min bok och trycka i mig lite gott samtidigt!!!
Ja eller kom hit och fika!!!
Skicka en kommentar