Sprang ett litet återkommande test på 3 km idag och ser att jag kapar min tid från förra månaden med 52 sekunder! Än så länge ger träningen så pass mycket att jag hela tiden gör stora framsteg både vad det gäller ork och vad det gäller tider. Hur ska det bli när resultaten stagnerar? Kommer jag att ge upp då?
Idag började nya mål dyka upp innanför pannbenet...ska fila på dem ett tag och fundera på vad jag egentligen vill uppnå med min träning.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar