Elvira: Men mamma på skattjakt ska man inte hitta skatter man ska bara fika
Ungen har genomskådat mammans nya hobby. Idag njöt vi i alla fall av lite fika under tiden som jag funderade på vart i hela friden den där skatten kunde vara inpillad. Har jag någon liten läsare som har en aning om hur sånt här geocachande går till? Jag behöver vägledning! Idag fick jag igång GPS:en men den sög batteri så vi fick ge upp när vi var mindre än en meter ifrån. Är det möjligt? Hur liten skatt kan det vara?
Golfandet gick förhållandevis bra idag. Jag klöv en och annan fairway, tåade ett och annat inspel, missade en mängd enkla puttar osv. Jag är ändå nöjd och vill ut igen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar