lördag 2 juli 2011

♥Harry♥


Vi hade ju besök av lilla Harry igår. Söt och go! Han fick utstå en fotosession i det Henriksenska hemmet.

1 kommentar:

Skånegrabben sa...

Hejsan

ha ha.....så söt han är....Jag hade en liten flicka mittemot mig i går på IKEA som satt och log när vi åt i restauranten.....hon tog en tugga och sen tittade och log, haklappen full av mojs..hahaha