Hejsanha ha.....så söt han är....Jag hade en liten flicka mittemot mig i går på IKEA som satt och log när vi åt i restauranten.....hon tog en tugga och sen tittade och log, haklappen full av mojs..hahaha
Skicka en kommentar
1 kommentar:
Hejsan
ha ha.....så söt han är....Jag hade en liten flicka mittemot mig i går på IKEA som satt och log när vi åt i restauranten.....hon tog en tugga och sen tittade och log, haklappen full av mojs..hahaha
Skicka en kommentar