söndag 17 juli 2011

mer skattjakt


Ytterligare en glad gubbe på min cachekarta! Elvira och jag besökte en gammal plats inte så långt ifrån Kumla. Lite skattstressad var jag så jag hann inte njuta så mycket av de fina sommarblomstren, stenarna klappade vi bara på. Ni ser väl att Elvira kan öppna själv!

Efter den lilla utflykten åkte vi hem till T & K, barnen lekte i sommarregnet och vi drack kaffe och pratade. Alltid roligt att ses.

Inga kommentarer: