tisdag 19 juli 2011

kul att diska

Äntligen på plats! Efter 5 dagar med händerna i diskbaljan var det en fröjd att stoppa in frukostdisken i nya maskinen.


3 kommentarer:

Sara sa...

Skönt att slippa diskbaljan! Och skriv gärna om träningen du, jag gillar i alla fall att läsa och inspireras! Kram

Hanna sa...

Ja men då kanske det kommer ett träningsinlägg snart igen...

Skanegrabben i Malmö sa...

Hejsan

Japp, ibland är sådana dära elektriska mackapärer skönt att ha. He he....