Testade att plocka av stödhjulen på Virans cykel idag. Det gick inte alls! Hon snurrar på huvudet värre än en uggla, varje gång hon tittar åt sidanså svänger cykeln. Visst kunde jag släppa och hon trampade några meter själv men så upptäckte hon det och blev skräckslagen. Nu är stödet åter på och så får det nog vara ett bra tag framöver. Lugnast så för alla.
I familjen gör vi just nu det vi gillar allra mest (?), Hampus leker med kompis, Elvira äter godis, Bosse springer och jag surfar. Snart min tur att ta en sväng i spåret. Kanske ska ge mig på ett långpass!? Nya skorna kändes bra igår så det är bara på't igen.
1 kommentar:
Hej
Prova höja stödhjulen lite bit för bit utan att Viran ser det...så inbillar hon sig att hon har stöd. Till sist sitter cyklingen där perfekt.
Skicka en kommentar