tisdag 28 juni 2011

utflykt

Igår tog vi bussen till centrum. Spännande värre!

Jag tyckte att det var helt ok, Bosse tyckte att det var skitjobbigt. Alla försäljare: "hej kompis, kommer ni Sverige?" eftersom mannen dagen till ära hade en svensk landslagströja på sig. Smart va?!


1 kommentar:

The Hawk sa...

De där försäljarna har en speciell förmåga att "hitta rätt" så jag tror inte det hade spelat någon roll om klädseln varit helt neutral... Det där är bland det jobbigaste med Turkiet.