Helgen är lite lagom bokad, imorgon blir det styltrace mot mina grannkäringar. Ha! Lätt match...
På söndag ska jag dra på mig poliskläder och delta i filminspelningen av Arne Dahl i Hällabrottet. Spännande, polis var ju mitt drömyrke ett tag! Någon gång ska vi också köra hem ett lass ved, vår första ved någonsin. Kanske hinner vi in till stan för att beställa kamin också. Kan ju vara bra att ha då!
Nästa vecka har Bosse semester. Hampus ska på skolutflykt med blivande och nuvarande förskoleklassen. Elvira har diverse inskolningar på nästa avdelning, både personal och vi känner att det kanske inte är nödvändigt så vi får väl se hur vi gör med det. Vi ska till fritids och kolla in var vi ska lämna Hampus efter sommarlovet. Pirrigt tycker jag. Sedan som grädde på moset så är det förskoleavslutning och därefter har även jag semester. SEMESTER! Underbart.
2 kommentarer:
Poliskläder? På riktigt? Häftig! Akta dig för att vara för bra, jobbigt att gå och bli skådis, filminspelningar hela sommaren och sånt :-)
Haha Malin, jag ska vara lite lagom anonym som statist. De söker tydligen fler till ett par dagar i veckan som kommer, kanske något för dig?!
Skicka en kommentar