måndag 18 oktober 2010

mul- och klövsjukan?

Hur länge kan man gå och ha ont i halsen? Känns lite som att tungan är svullen också. Är det den där mul- och klövsjukan igen? Varje morgon tror jag att jag har typ halsfluss och sedan går dagen och på kvällen har jag skitont i hela tungan. Den känns typ ivägen och ömmar.

Det vore bra om ni som läser kunde skriva en kommentar om att ni bryr er jättemycket om mig och min stackars tunga. Då skulle det kanske kännas lite bättre.

Sicket höstväder det varit idag. Jag höll på att blåsa av cykeln på vägen hem från jobbet. Tungt, tungt i motvinden. Hög tid att se över cykellysen och sadelvärmare. Jag saknade båda delar imorse.

4 kommentarer:

Sara sa...

Klart jag bryr mig och tycker väldigt synd om din tunga! Hoppas det blir bättre jättesnart! Kram

Lösvirkesbyggarna sa...

Aj, aj, inge roligt alls! Jag har också en tunga som bråkar ibland, så jag vet hur du har det din stackare. Kram!

Pz2 sa...

Bamsestor kryapådigkram =)

. sa...

Haha, du har ju mul-och klövsjuka flera gånger om året!

Men okej då, jag tycker synd om dig! (men mest för korvbristen, ringt Lithells?!)