onsdag 24 mars 2010

karusell - inte bara roligt

Här pågår packkarusell. Eller jag packar och Bosse kollar fotboll. Eller packar och packar än så länge sitter jag mest och samlar krafter för att orka göra det. Jag har två dagar i Karlstad framför mig. Bosse ska på sin 40-års resa, England, Liverpool. Barnen ska till farmor och farfar. Så lyckat att detta inträffar samma dagar...
Med mitt kontrollbehov så kan jag inte överlåta packning åt mannen (sin egen packning får han såklart fixa själv!). Nu ligger alla barnens grejer i prydliga högar på rumsbordet, färdigt att läggas i en väska och prickas av på listan.

Känns lite som att livet just nu hamnat i en karusell också. Allt går bara på, fort går det också. Tyckte nyss att det blev mars. Kan man få stopp på farten på något sätt?

Inga kommentarer: