onsdag 17 februari 2010

sammanfattning av de senaste dagarna

Igår morse vaknade jag och var mer förvånad än jag blivit om all snö ute förvandlats till jordnötskräm (fattar ni den meningen?) Jag hade nämligen fått sova hela natten i min säng. Utan inblandning av barn. Annars är det så att jag varje natt hämtar liten gnällig E som sedan oftast fortsätter sova snällt i vår säng. Bara ibland (läs: varannan natt ungefär) ligger hon på tvären och sparkar mig i ansiktet. Trots den goda nattsömnen så slocknade jag före 20.00 igår, därav uteblivet bloggande :-)

Idag har jag varit på riddarskola i Kumla församling. Spännande att se eleverna i en lite annorlunda situation. De var så duktiga och jag blev rejält trött av att inte göra någonting.

OS till trots tänker jag slänga mig i sängen. Imorgon blir det till att pluggläsa!

Inga kommentarer: