söndag 16 augusti 2009

höst?

Lite sliten. Jag var och träffade några av mina gamla fotbollskompisar igår. Jag var hemma vid halv tolv och det hör inte till vanligheterna att jag är vaken så sent. Nu ska jag i alla fall rycka upp mig och gå till en granne för att kolla in höstens nyheter från me & i. Jag har såklart tjuvtittat lite på nätet och inte direkt fastnat för något. Så brukar det vara. När det sedan gått några veckor så ser jag massor av fint bland det där som jag först inte gillade...Vi får se hur det går idag.

Måste undra om det är hösten som viner runt husknutarna? Lite mysigt känns det med kyliga mornar men den här vinden kan jag vara utan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var likadant för mig, men när jag väl fick titta och känna lite så var det kört.
S hade turkos tunika med hjärta när hon var ett år. Med matchande brallor så var den mammas favorit. Det köpte jag om igen nu när det var samma hjärt tema igen.
Hoppas du hittade något (-;
Kramis / Tessan