fredag 19 juni 2009

silledill silledill

Nu har vi firat midsommar färdigt för i år. Sill och potatis hemma hos mamma och Jan. Sill och potatis är nog just det som allra mest betyder midsommar för mig. Naturligtvis stod det fler saker på bordet och allting smakade bra. Imorse var jag ute och sprang, hade äntligen tid att springa lite längre så det blev 75 minuter. Med tanke på den rundan så unnade jag mig lite extra glass och grädde till de utsökta jordgubbarna. Barnen härjade och lekte med kusinerna, både riktiga och "låtsas". Bosse och jag hoppas på en snabb nattning så att vi kan mysa lite framför grillen. Får väl se hur det blir med den saken.

3 kommentarer:

Pz2 sa...

Trevlig midsommar =)
Funderar på en sak...75 minuter??? Hur tänkte du då?

Hanna sa...

Trixet är att inte tänka så mycket alls ;-)

Finnpajsaren sa...

75 minuter?! Shit.
Fortsatt trevlig kväll!