måndag 15 december 2008

julklappar

Eftersom granen är på plats så tyckte jag att det vore mysigt om klapparna kunde få ligga där och "retas" lite fram till julafton. Jag slog in klappen vi har till kusinen och placerade denna under fina granen. Hampus tjoade till "vi har fått paket" och kom rusande med klappen. Lite snopet då att säga att paketet var till Nora men han gick tillbaka med det och sa ingenting mer. Min slutsats var att han nog är mogen för att ha alla paketen där redan nu, då är det värre med vår lilla pianoprinsessa. Hon har så långa fingrar och tycker att kulorna i granen är väldigt lockande, lilla paketet har hon inte sett än. 

(Att jag tog kusinens paket för att testa med beror på att det ju inte gör någonting om någon skulle få för sig att riva upp det innan jag hinner ingripa)

Bosse och jag har handlat julklapp åt oss själva idag. Ja vi är tråkiga och oromantiska, vi lägger gemensamma (gulp) pengar på något vi behöver (ehh...) Mer om detta senare.

5 kommentarer:

Finnpajsaren sa...

Åh... vi är minst lika "oromantiska" sen flera år tillbaka... Vad köpte ni, berätta!
Vad pysslig du är. Jag har själv hål på ett par jeans. Kanske skulle va snyggt med en fotboll på mig med..? Ha en bra dag!

Hanna sa...

Kommer kanske bild imorgon...vi tänker inte vänta till julafton!

Finnpajsaren sa...

Åh, cliffhanger här med alltså ;-)

Hanna sa...

Jovisst serru! Men imorgon, imorgon då...

Finnpajsaren sa...

Jag är dönyfiken med tanke på ditt inlägg ovan också. :-) Imorgon...