fredag 26 december 2008

det går framåt

Tyckte igår att det kunde vara skönt med en "ledig" fredag, inga måsten bara vara. Men fy vad less jag (vi alla här hemma) varit idag. På eftermiddagen fick vi hit grannen med barn på lite kaffe och lek, därefter gjorde vi dom sällskap hem på mer lek och lite vin. Trevligt, trevligt! Efter vin, likör, grogg och bokad sälenresa är jag nu hemma igen. Ska bli så kul att åka till Sälen och åka skidor/snowboard. Jag längtar!!!

Igår träffade vi ju låtsaskusinen K och hans lillasyster E, E är precis en månad äldre än vår Elvira. Kusin E tog stapplande steg på juldagen, som mest var hon uppe i 6-7 stycken. Klart på gång att börja gå ordentligt. Idag på eftermiddagen gjorde Viran samma sak, tog ett par steg sådär på egen hand. När jag lockade med favoritkatten tog hon 8 små steg. Bästa tjejen!

1 kommentar:

. sa...

Bra jobbat lilla E och kusin E! Bra jobbat Hanna, resan är bokad! Jag längtar också!