onsdag 8 oktober 2008

prov

Att det skulle vara så skoj med ett engelskatest trodde jag inte. Det var skriftligt och det gjorde nog susen för mitt resultat. För er som inte vet så kan jag ärligt säga att engelska inte är mitt bästa ämne.
Bosse ska gå en engelskakurs genom jobbet och satt därför och gjorde ett test för att se vilken nivå han skulle hamna på. Jag gjorde samma test och fick fler rätt än han...bara en sån sak!!!

Här är mitt utlåtande från Folkuniversitetet:
Jag kan följa huvuddragen i komplexa texter. Jag kan
kommunicera flytande så att ett samtal med en infödd löper i stort
sett utan problem. Jag kan diskutera olika lösningars för- och
nackdelar i en problemsituation.


Förra veckan hade vi ju Bosses kollega P här och han pratade så gott som flytande engelska. Jag kunde inte samtala med honom, varken hackande eller flytande! Jag hinner inte tänka ut vad jag ska säga innan samtalet hunnit vidare. Kanske ska köra med att skriva lappar om jag träffar honom någon mer gång.

1 kommentar:

. sa...

Grattis! Superkul att du var vassare än B på provet, och du ser ju vad utlåtandet är DU KAN! Känns väl bra?!