söndag 14 september 2008

skön söndag

...har jag haft idag. Startade dagen med sovmorgon, aldrig fel. På förmiddagen tog Bosse med sig barnen och åkte till sina föräldrar. Jag skulle ut och träna med kameran men dåligt batteri satte stopp för de planerna. Istället blev jag sittande med gårdagens datatrubbel (nu fungerar det tack vare älskade B).

Mitt på dagen hade vi stämt träff med min lillasyster S, Hampus, jag och hon skulle då bada. Så gott att bada i 33-34 grader varmt vatten, duscha hur länge man vill och så bastu på det. Lyx! Vi hann sedan med att kolla lite på pappa och "lillebror" som hade match i bowlinghallen. Idag var det min pappas födelsedag, han uppvaktades med fotografier på H och E. Grattis pappa på 27-års dagen!!!

Vi har ätit god kvällsmat. "Det här är min favoritmat" sa Hampus och åt ris och kyckling så det stod härliga till. Till sin stora fasa hade även några små purjolöksbitar letat sig upp på hans tallrik, dessa behövde han som tur var inte äta. Puh! De är ju gröna...

Både H och E somnade lätt ikväll, Bosse ligger och sover "fotboll" och jag ska nu krypa ner i min goa säng.

Inga kommentarer: