onsdag 20 februari 2008

vår blogg!

Nu kommer mannen och lägger sig i "min" blogg. Ja ja den heter ju Hos oss...

Idag har vi haft det riktigt mysigt här på fm. Suttit och läst varsin bok i soffan, jag och Hampus. Jag fick låna en bok av mamma, "Berlinerpopplarna" av Anne B. Ragde. Vet inte riktigt vad jag tycker, jag gav upp efter halva men sedan läste jag klart iaf. Hmm rekommenderas ändå inte av mig. Jag shoppade på mig några pocketar i alla hjärtans dag present till mig själv, så nu läser jag "Midvinterblod" av Mons Kallentoft. Återkommer med ev rekommendation.

På eftermiddagen har Hampus lekt med farbror Matz. De var ute och lekte så att jag fick vila. TACK!!!

En milstolpe i mitt liv:
Idag har jag själv satt på förstärkare och Squeeze Box, för er som inte vet (de flesta!) så är det en molifjonkapparat som överför ljud från dator till förstärkare. Lyckades inte stänga av förstärkaren tydligen så nu har jag fått en instruktion. Tack Bosse!

Inga kommentarer: