fredag 22 februari 2008

lek

Igår tyckte Hampus att vi skulle gå upp 05.30. Det tyckte inte mamman. Inte nöjer sig den lille vännen med att vara med pappa en stund heller utan han ska prompt vara hos mig i sängen och babbla...snark! För att orka med en hel lång dag packade vi in oss i bilen och åkte till kusin Nora i Laxå. Faktiskt så "leker" kusinerna lite tillsammans, Nora är ju bara 10 månader så leken är väl lite på H:s villkor. Men hon är klart intresserad av vad han pysslar med.

Vi blev bjudna på smaskigt fika, hembakade semlor och chokladbollar. Smaskigt!

Därefter var vi på MVC och träffade min barnmorska. Som tur var så behövde jag inte väga mig den här gången!

Idag har vi haft min jobbarkompis med jämngammal dotter här. De båda små lekte så fint tillsammans i typ 3 minuter...sedan drog det igång! En hammare på näsan fick den lilla besökaren smaka på, stackars! Men överlag gick det bra iaf.

Inga kommentarer: