tisdag 30 januari 2018

Upp som en sol och ner som en pannkaka

I tisdags var det uppåt minsann. Jobbuppdrag i London. Så roligt! Jag har haft väldigt roliga dagar, spännande möten och gjort skolbesök som väckt starka funderingar. Men så i fredags kom bakslaget. Vaknade och mådde sådär...det var ju dagen efter galamiddagen. Gick ut och joggade 20 minuter, en runstreak får ju inte misskötas! Denna dag skulle bjuda på föreläsningar och mässbesök. En kvart in på första föreläsningen gick jag upp på rummet. Kräk och frossa i 24 timmar. Usch och fy vad vidrigt. Stackars Anna som delade rum med mig. Hon servade med vatten och äpple, te och rostbröd.  Jag räknade timmar och funderade allvarligt på hur jag skulle ta mig hem. Buss, flyg och buss igen kändes inte som min grej om jag säger så.
Rumskompis fixade rosa piller att lugna magen med och typ 30 minuter innan bussen skulle lämna hotellet checkade vi ut och tog en liten promenad i Hyde park.

Jag kom hem. Pust. Och jo, jag joggade 20 minuter vid 21-snåret i lördags. 


Kaniner och höns på skolgården. Rastgård/idrottssal uppe på taket. Beppe Singer som föreläsare. Carnaby street. London 👍

Inga kommentarer: