söndag 13 mars 2016

Irriterande


Suddig bild men jag ska berätta vad den föreställer. Jo det är en barnvagn. Parkerad inne på biografen i Örebro. Den var inte ensam utan där stod fler barnvagnar! Elvira och jag såg Alvin och gänget 4. Barnfilm, jo men det är det faktiskt. Men den var ju typ 1,5 timme lång och ganska få bebisar/småbarn orkar sitta stilla och se film så länge. 
Första ungen gick och kissade just när filmen började. Jag vet att jag inte måste lägga energi på vad andra gör men jag blev störd. Skulle gissa att 10 barn med föräldrar lämnade salongen för att gå på toaletten. Värst var hon som tog fel dörr ut. Då höll jag på att skratta högt! 
Mitt i filmen hör jag en pappa på raden bakom mig säga "vi kan gå ut en stund om du vill. Du bestämmer".
Hallå! Ditt barn är 2-3 år. Du bestämmer! Kan meddela att ungen somnade och det störde iaf inte mig. 
Filmen var ändå rätt okej. Elvira var nöjd. Popcornen var goda.

Inga kommentarer: