torsdag 30 oktober 2014

Bästa födelsedagen

Har ju alldeles glömt att skriva om Hampus födelsedag. Den yngsta uppvakterskan vaknade kl 05:00 (!) och tyckte att vi skulle gå ner och fixa frukostbrickan till storebror. Vi tyckte olika. Vid 06:30 fick jag ge mig. Med skönsång och en bricka väckte vi nioåringen. Presenten då var en app på ipaden (49 kr). Sonens kommentar: det här är den bästa födelsedagen!
Spelet minecraft var verkligen efterlängtat.

På eftermiddagen hade vi kalas för mor- och farföräldrar. När tårtan skulle fram fick Hampus ett kuvert i sin hand. På tårtan stod det Liverpool 6 dec och så var där ett flygplan. Han läste kortet och konstaterade "jag ska tydligen dit då".
Nöjd son. Nöjd far. Nöjd jag som får fira födelsedag på Anfield, jag hoppas på lite trevlig shopping i Liverpool!
Nöjd lillasyster ska få rås om av farmor och moster. Det blir toppen även om det känns lite botten i mitt ❤️. Vi får planera in något annat skoj med henne framöver.

Inga kommentarer: