söndag 6 juli 2014

Naxos, dag 9



Trötta barn gör kvällarna korta. Att somna tidigt är ju skönt men med det kommer liksom tidiga morgnar. Vi har hamnat i en ond cirkel! Svårt att få två barn att vila ordentligt på dagarna. 
Imorse blev det morgondopp för både mig och Elvira. Vi var på stranden runt 7.
Efter badet hamnade jag i solen på balkongen, läser en bok på engelska eftersom mina 3 pocketar tog slut redan efter en vecka.
Idag är vinden som bortblåst. Vi promenerade till en strand lite halvlångt bort. Typ bara jag som inte kan se mig mätt på böljorna de blå. Barnen samlade snäckor och stenar. Vi körde också tennis i strandkanten. 
Efter promenaden hem blev det bad i poolen med nyfunna vänner. 

Nu ligger vi alla som döda sillar och samlar kraft för att orka med ett restaurangbesök och kanske lite fotboll.

Inga kommentarer: