söndag 29 juni 2014

Naxos, dag 2

Vaknade av granntuppen och vinden. Det blåste grymt mycket imorse. Så mycket att morgonlöpningen blev inställd. Moln och blåst och mitt semesterhumör sjönk som en gråsten.
Till frukosten åkte min långärmade tröja på, blev dock lite för varmt...
Liksom alla andra semesterfirare gick vi till stranden och slarvade nog med att smörja på barn och oss själva. Dumt. Solen kom ju straxt fram och pga vinden kändes det inte att solen tog som den gjorde. 

Kaffe på frukosten. Om denna frukost fortsätter som idag måste jag lägga in kvällslöpning också. Mums!

Kortspel för att komma undan solen lite grann.

Bosse tycker att jag förskönar hotellet och omgivningarna därför meddelar jag nu att närmaste grannar bakåt är dessa getter. Och ett gäng höns. Och några kalkoner. Spännande grannar tycker lilla E.

Inga kommentarer: