söndag 17 november 2013

Badhuset med mamma och syster. Alla barn simmade duktigt. Jag passade på att åka rutschkana med modiga syskonbarnen, lilla E mutades till ett försök och åkte sedan ett par vändor till. Jag testsimmade nästa sommars triathlonsträcka, 200 meter. Pust! Måste träna.
Efter badet fick vi kul besök av min lillkusin med familj. Barnen träffade för första gången en av sina sysslingar. Ett nytt begrepp för dem. Lilla Lukas trivdes ihop med våra härjiga barn. 
Ett ryck i renoveringsrummet har också hunnits med. Ett lager färg till. Alla golvlister har spacklats och målats. Nu luktar det lackfärg i hela huset...
Jag avslutade kvällen med hockey för gamla avdankade och andra wannabies. Superkul och riktigt jobbigt. Imorgon lämnar jag in skridskorna på slipning...var lite halt idag!

Inga kommentarer: