tisdag 23 oktober 2012

idag var det solsken

Bloggen uppdateras ungefär lika ofta som solen skiner ute. Blir liksom lite chockad när man sticker ut näsan på morgonen och det är kallt, stjärnklart och regnfritt. Härlig dag att tanka energi på eller så kan man sitta inne och ha trevliga utvecklingssamtal.

Helgen passerade som vanligt ganska fort. I lördags gosade vi med lillkusinen. Han var så fin, så fin. Jag och Elvira beundrade mest men även Hampus var intresserad och tyckte att han var gosig. Lördagskvällen bjöd på festligheter för min del. Jag var och uppvaktade en kollega tillsammans med flera andra kollegor och andra bekanta. Kul som tusan. Jag höll mig i skinnet och snålåkte hem redan klockan 12. Därför kände jag mig en aning vissen när jag inte orkade lämna sängen på söndagen. Så roligt hade jag inte haft under kvällen innan. När klockan gick och jag verkligen inte orkade någonting utan bara sov och frös så kollade jag tempen och hade visst feber. Kändes då lite mer okej att sova. Jag sov nästan hela söndagen, även natten. Måndagen fungerade tack vare alvedon. Idag har jag känt mig okej, lite stel och öm i ryggen. Kanske biverkningar av att ligga en hel dag...eller så ligger det en förkylning/sjukdom och väntar på att jag ska få några dagar ledigt nästa vecka. Så typiskt!



Inga kommentarer: