lördag 6 oktober 2012

familjelördag

Underbart med höst!
Man vet att man bor i Närke när man möts av kommentarer som: Snart dags att skotta snö och frysa!

Jag kunde knappt hålla ögonen på vägen när jag åkte ut till Hardemo imorse för ett innebandypass. Vackert!
Familjen Henriksen tog sig sedan ut på en cykelutflykt. Vi åkte till Kumlasjön och spanade in cykel cross tävlingen där. Inte så spännande...Vi gick vidare till tekniskas öppna hus för att fiska fiskdamm men tyvärr var det slut på påsar. Lite ledset i ögonen blev det men Elvira passade på att ta ett varv med en lastmaskin.
Självklart köptes det lördagsgodis till barn och man, själv står jag fortfarande emot. Starkt av mig! Heja mig!
Jag inhandlade ett par flaskor vin på bolaget istället. Hoppas de smakar gott och inte bara är snygga.

Nu har vi haft filmmys i sängen. Jag och barnen har sett Spy Kids. Filmen får högt betyg av oss alla. Nästa gång blir det 2:an.

Inga kommentarer: