fredag 31 augusti 2012

En händelserik arbetsvecka är till ända. Jag jobbade dock in i det sista ikväll genom att inhandla cd-spelare till mitt klassrum, prata med en förälder och låna ny högläsningsbok. Nu slappar jag med ett glas gott vin. Jag väntar på att vi ska tända säsongens första brasa. Härligt! Jag ska gå ner och inta soffläge och bara dåsa i den underbara värmen! Hösten är inte så tokig.


Familjen hann fira lite fredag också innan barnen stoppades i säng. Fredagstacos från Linas matkasse och ostbågar i tevesoffan. Själv är jag ståndaktig, inte en godisbit sen början på augusti (minns inte vilket datum!). Var lite jobbigt på fredgasfikat på jobbet Wilmatårta för att fira av två pensionärer. Wilmatårta som vi hade som bröllopstårta...men det blidde ingen tårta för mig. Kaffekön var för lång!

Inga kommentarer: