onsdag 13 juni 2012

Fick som väntat hem en kärra ved ikväll, 3 kubik. Detta har JAG nu kört in och staplat. Duktigt gjort av mig! Mannen skötte mat och barn. Ryggen värker redan...

Imorgon har jag skolavslutning på jobbet. De här sista dagarna på terminen är inte speciellt roliga, jag har svårt att motivera mig själv och då blir det svårt att motivera eleverna. Idag har vi skrubbat i klassrummet. Imorgon är det upp till kamp: lärare mot elever i en femkamp. Heja oss! Blir en speciell avslutning, min sista på skolan och min sista i Kumla kommun (på ett tag iaf).

Nedräkningsstatus: 5 dagar kvar

2 kommentarer:

jonna sa...

Det var bra jobbat av dig.

Men vad ska du göra för skoj sen då tro?

Hanna sa...

Ska jobba vidare i Hallsberg, ny kommun ,ny skola, nya kollegor, nya elever. Stor utmaning som jag ser fram emot!