måndag 26 mars 2012

måndagsshopping

Oj idag blev det visst också lite egentid, ja för mig alltså. Jag har varit och kollat på me & i kläder. Faktiskt första gången i vår fast kollektionen kom i januari. Inte så konstigt då om jag var tvungen att handla lite mer på en gång, eller hur? Jag gillar kläderna och tycker att de håller jämn och hög kvalitet. Hampus använder både tröjor, t-shirts och byxor. Lagom fina, lagom stryktåliga och lagom coola. Elvira har hittills använt klänningar, tunikor och t-shirts men nu är det frågan om vår lilla tjej har alldeles för mycket egen vilja eller vad det är. Alla kläder är "så fula". Idag fick hon kolla in kläderna på nätet och så köpte jag några av de grejerna som hon valde. Lika bäst att göra så.

Sjukläget är bättre men halsen kliar fortfarande och näsan rinner. Jag hoppas kunna komma igång med lite lätt löpning om någon dag eller så.

Inga kommentarer: