lördag 27 augusti 2011

filmrecension: Kommisarie Späck

Hmm...vad ska jag säga. Jag såg kanske 30 minuter och visst var den rolig ibland men för det mesta FÖR mycket. Kanske orkar jag se klart en annan dag, antagligen inte.

Den får 1 knölig soffkudde i betyg av mig.

1 kommentar:

The Hawk sa...

Och vilken film var det? Späck? Eller något helt nytt? Av mig fick den i så fall minus noll komma fem.