onsdag 20 juli 2011

utflykt idag igen

Idag blev det stan, funkar det med. Nöjda barn och nöjd mamma, behöver knappt lyfta ändan ur solstolen. Ska man våga sig på lite shopping efteråt, barnbidrag och trötta barn - livsfarlig kombo!


Inga kommentarer: