Målet med den här månadens träning var att göra fler intervallpass och att öka längden så att jag kommer upp i 10 km. Jag har redan kört 3 intervallpass i juli, senast idag blev det intervaller 4 * 1 km. Jag har också avverkat ett pass på 10 km, fler ska det bli.
Jag efterlyste dragkompisar till intervallträningen men fick noll positiv respons...duktig kvinna reder sig själv. På dagens pass kändes det som att jag vågade ta ut mig, nu handlade det ju inte om så många intervaller idag men destu längre. Puh!
1 kommentar:
Det är inte klokt vad du är duktig att träna=) Heja dig!
Skicka en kommentar