måndag 11 juli 2011

lata dagar

De lata dagarna som semester för hela familjen innebär är rätt goa. Vi bara är och nästan alla är nöjda. Lite mera sol på det så kommer även jag vara supernöjd.

Igår hälsade vi på liten Nils, fikade smaskig vit kladdkaka, inspirerades av en Garmin Forerunner och promenerade fina gatan. En bra eftermiddag. Tack J och A.

Jag sprang och satte pers på 2,5 km och 4 km, tyvärr raderade jag tiderna i klockan innan jag skrivit upp dem. Grrr! På't igen bara.

Inga kommentarer: