Igår hälsade vi på liten Nils, fikade smaskig vit kladdkaka, inspirerades av en Garmin Forerunner och promenerade fina gatan. En bra eftermiddag. Tack J och A.
Jag sprang och satte pers på 2,5 km och 4 km, tyvärr raderade jag tiderna i klockan innan jag skrivit upp dem. Grrr! På't igen bara.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar