Naturligtvis har vi fikat bullar på längden och tvären, bulle och mjölk! Jag har också ätit sommarens första sill och färskpotatis, eftersom vi var i Turkiet på midsommar så har det inte blivit av. Jag är den enda i familjen som äter sådana ting. Gott var det.
När Bosse kom hem från jobbet tog jag en lång, ny, asfaltsrunda. 11 km. Jobbigt att inte veta när man passerat hälften, jag sprang fort tyckte jag själv men säkert kunde jag ha tryckt på lite till om jag vetat hur jag låg till mot min "målbild" (5 min/km). Mitt ute på gärdena började det lukta gödsel, blä! Annars så var det väl en rätt okej runda, lite läskigt då jag var tvungen att springa en liten sträcka på större väg.
Kvällsmat blev grillat kött, rött vin och en Mojito. Det var jag värd!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar