fredag 8 juli 2011

Femkamp med gladaste innebandytanterna. Inledde med att missa 6 skott på lika många lerduvor. Jag var rutten! Yxkastning var jag inte ett dugg bättre på, hopplöst tung yxa eller klen Hanna...
I kvalitetsgrenen irländsk julafton lyckades jag lite bättre. Vi hade också skidskyttestafett, jobbigt i värmen. Lekledaren bjöd sedan på en uppvisning i den nya OS-grenen potatisskytte. Tack för en kul kväll!

Nu ska jag skriva packlista inför morgondagens bussresa till Parken Zoo med kusin Nora.

Inga kommentarer: