I kvalitetsgrenen irländsk julafton lyckades jag lite bättre. Vi hade också skidskyttestafett, jobbigt i värmen. Lekledaren bjöd sedan på en uppvisning i den nya OS-grenen potatisskytte. Tack för en kul kväll!
Nu ska jag skriva packlista inför morgondagens bussresa till Parken Zoo med kusin Nora.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar