Havsutsikt minsann!
Sannerligen havsutsikt! Man får äta lite fisk och morötter bara...Hoppas ni har en härlig semester detta till trots.
Najs! Ha det bäst! Kramkram
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Sannerligen havsutsikt! Man får äta lite fisk och morötter bara...
Hoppas ni har en härlig semester detta till trots.
Najs! Ha det bäst! Kramkram
Skicka en kommentar